De 22Bet-accountpagina is de belangrijkste spelershub. Hier kunnen de klanten van 22Bet hun informatie beheren en weddenschappen plaatsen op de spel- en gokproducten van de aanbieder. Eerst moeten klanten zich echter kunnen registreren en een account kunnen verifiëren en kunnen inloggen op hun profiel.
22Bet-accounts kunnen in slechts enkele stappen worden geopend en geverifieerd. Er is geen speciale documentatie vereist en klanten hoeven alleen maar e-mail- en betalingsapplicaties te gebruiken om de verificatie te voltooien. Eenmaal geopend, kan het account worden gebruikt om weddenschappen te plaatsen op 22Bet's sportsbook en online casinoproducten.
Spelers kunnen hun account snel en gemakkelijk verifiëren wanneer ze zich registreren. Ze hoeven alleen maar hun account te verifiëren via hun e-mail en hun bankrekening en stortingsmethode te bevestigen met behulp van een betalingsapplicatie of online banksoftware.
Zodra het account is aangemaakt, kunnen spelers terugkeren naar de 22Bet-site en inloggen met het formulier. Spelers kunnen hun inloggegevens op hun apparaat opslaan om dit proces gemakkelijker te maken, hoewel dit niet op openbare apparaten mag worden gebruikt, omdat dit kan leiden tot inbreuken op de beveiliging.
Spelersaccounts kunnen worden geblokkeerd of vergrendeld. Dit kan gebeuren als het account inactief is, of als het 22Bet-team verdacht gedrag op het account vaststelt. Als dit gebeurt, kunnen spelers een standaardprocedure volgen om het account te ontgrendelen en weer toegang te krijgen tot de goktools en producten van 22Bet.
Gebruikers kunnen besluiten dat ze hun 22Bet-account niet langer willen gebruiken en kunnen verzoeken om het account te sluiten. Helaas is dit voor 22Bet-spelers niet zo eenvoudig te bereiken, omdat er geen optie "Account sluiten" op het platform is. Het account wordt echter automatisch vergrendeld als het drie maanden of langer niet wordt gebruikt.
Als alternatief kunnen spelers contact opnemen met de ondersteuning en verzoeken dat het account onmiddellijk wordt gesloten. Sommige gebruikers melden dat dit niet mogelijk is en dat ondersteunend personeel de speler gewoon zal vertellen drie maanden te wachten totdat het account automatisch wordt vergrendeld.